November 24, 2011

Hope.

Tuhan, di sebalik semua kesedihan, kau selitkan juga kesenangan. Kau berikan aku DIA yang bisa membuatku tersenyum. Apa lagi yang membahagiakan selain dari senyum dan tawa? Aku lebih senang berjalan dari berlari dan gelap kadangkala lebih menyamankan dari terang. Aku hanya mampu berdoa dan berharap agar bahagia yang aku rasa ini tetap utuh selama mungkin. Izinkan Tuhan, aku merasakan bahagia ini bukan untuk sekejapan tetapi selamanya dengan izinMu.


Eventhough he looks simple and quite plain to others yet he specials from my sight. Even from my first sight :') Yeah I will be stay like this if it's the best for us cause I don't want to lose the moment like this <3 He curi my heart sikit demi sikit and I'm start to fallen I guess hikhik :P Such a long time not feels this kinda feelings. Ahhhhh it smell good, taste good and I like it this kinda feelings haha ;D  Alhamdulillah...


This is what I'm afraid of. Taknak macam ni D;




No comments:

Post a Comment

nak kata