October 16, 2010

adik

di 3Cekal, saya ad seorg adik diberi nama ekaa. saya sangat sayang kan dia. ini dia


adik, aku ada something nk kata. aku nk kau tabah dek. sabar. aku sentiasa ad ngn kau. plss dek. aku tknk kau lupa kt aku lagi mcm mana kau penah buat dulu. kau tolong kekalkan perangai kau yg skrg ni dek. biarlaa org tk suka. jnji hati kita senang. terus terang aku cakap aku rasa bahagia sangat tgk kau dah together dgn family cekal kita balik and aku tersangat bahagia tgk gelak tawa kau bila ngan kitaorang. aku thu dek, walaupun hati kau ada bisa tapi kau masih boleh tersenyum dan aku thu senyuman kau tu sume ikhlas datangnya dr hati kau. tolong adek. stay with us. aku nk ekaa yg skrg bkn ekaa yg dulu. aku sygkn kau sgt sgt dek. lepas ni, no matter wht happen, ak stay beside kau. dan akn sentiasa jd kakak kau selamanya...

ikhlas dari kakak, 
Amanina :)

No comments:

Post a Comment

nak kata