October 14, 2010

Saya Budak Baru Belajar :)

Assalamualaikum :D 

woot woot. Nyna da maju kott. ad blog laa plak. org pkai blog dia pon nk pkai blog. haish kau ni Nyna. HAHA. em, tk thu laa nk ckp ap mula mula buka blog ni. serious kekok. HAHA. oh yea! ingt nk cter sket laa psl bebudak gila yg hanya boleh dijumpai di kelas saya, 3Cekal. kamu semua tahu, saya sayang sangat budak kelas saya sebab tak tahulaa kenapa. kitaorang together since form 1 and banyak da pahit,manis,masam,masin kitaorang telan bersama. em, today birthday sorg drpd org gila kt kelas tu. dia bkn men sebok canang satu kelas, satu Fb ari jumaat ni ari ape eh? sampai saya da mls nk dgr tahu. last skali ktorg pn plan laa nk celebrate kt KFC demi nk memuaskan hati dia tuh. btw, sorg drpd kami tak boleh laa join sebab kaki dia suda patah laa kerana kemalangan. kesian dia. klau dia ada mcm nk mampus laa jwb nya ktorg dibuatnya. baek cpt eh Jojo. we miss u alot! em, jam pon da mnunjukkan pkol 2 lebih and mata ni klau bole bercakap da merayu-rayu mintak tido. so, knelaa tido dlu. esok mcm mcm nk buat ni. esok saya akan post apa yg terjadi spnjg birthday party tu okay? BYE ORANG ORANG :)

1 comment:

  1. aww ! nice blog ! welcome to dunia blog !
    nyna rindu jojo ? waw ! :)

    ReplyDelete

nak kata