October 15, 2010

Temanku

terima kasih kawan-kawan. saya bljr byk bnde hari . saya belajar nilai persahabatan, saya belajar memaafkan kesilapan orang krn semua orang melakukan kesilapan, saya belajar menghargai persahabatan, saya belajar tentang setiap perbuatan akan dibalas setimpal dan banyak lagi. jujur saya berkata, saya sangat terharu dengan segala-galanya yang telah anda lakukan dan perkatakan. saya tidak akan jumpa lagi teman teman seperti anda semua. anda semua telah mengubah perspektif saya supaya tidak bertindak mengikut perasaan. sesungguhnya, saya sangat bertuah mempunyai sahabat sahabat seperti anda. sahabat yang sentiasa ingat mengingati antara satu sama lain agar kita tidak terjerumus ke lembah hina. saya sangat bersyukur kita semua telah bersatu kembali menjadi satu hati. 15 Oktober tahun ini sememangnya meninggalkan kesan kepada saya dan akan saya ingati sehingga akhir hayat. Buat kawan kawan yang pernah saya sakiti, saya minta maaf atas semua yg berlaku dan saya mohon anda semua bimbinglah saya dan tegurlah saya agar saya tidak akan menyakiti kamu semua sekali lagi. Terima Kasih Kawan Kawan :)

No comments:

Post a Comment

nak kata