October 30, 2010

I Love Allah !

yess! I agree with the title! Yes, I do love Allah and nothing can ever change that! But, how much I love Him? Everybody can say that, " I Love Allah" , " Aku Sayang Allah " , " Woi gila kau, mestilh SYG. Tuhan aku tu! " But, how to prove it?

Mcm mana kita nk tunjuk syg nya kita pd Allah? Solat? tidak, tidak cukup dgn itu guys! many more lot of good things we can do to prove it. salah satunya adlh apa yang dilakukan oleh kawan merangkap adek saya di 3Cekal. dia akhirnya berhijrah. saya kagum dgn nya dan semangatnya. doa saya akhirnya dikbulkan Allah. syukur Alhamdulillah.

saya? apa yg saya lakukan? pakai tudung? tidak cukup. ikhlas kah saya? saya shj yg ad jwpnnya. sy msih berusaha. Insyallah, dngan izinNya, saya akan berubah kepada yg lebih baik. Doakan saya ya readers? :) ya saya percayakn Allah. saya tidak pernah ragu padaNya. buktinya, dia telah menemukan saya dgn insan yg kini bergelar 'kakak' kpd sya disaat saya masih terumbang ambing. Alhamdulillah Ya Rabb. aku ykin padamu, Ya Rabb. kau limpahkanlah rahmatMu kpd insan yg membimbing ku ini, Ya Rabb. berikan dia kebahagiaan dunia dan akhirat.

Terima kasih padaMu Ya Allah mempertemukan dengan insan sebegini baik dan mulia hatinya kepdaku. mungkin dia inilah jalan untukku kembali ke jalanMu dan terus berada di jalanMu. Shukran Ya Allah, alhamdulillah...





thanks&byee peeps :)

No comments:

Post a Comment

nak kata