October 29, 2010

Terima Kasik Kakak !

assalamualaikum

pagi ini terasa sungguh lapang. ku panjatkan syukur yg tidak terhingga kepadaNya krn masih diberi kesempatan menghirup udara yang dipinjamkan ini. post ini ditujukan khas kpd kakak rozi tersayang. sy mengenali beliau dr wall ekaa sbnrnya. thnks to ekaa! sy add beliau. kmudian sy mmbaca blog ttg kisah pahit manis penghijrahan beliau. saya kagum dgn semangat beliau yg kuat menghadapi segala macam dugaan utk kembali ke jalan Allah. saya minta nasihat beliau. seperti kata beliau, nak jdi baik bukan senang yg penting usaha. mengenalinya membuatkan saya kembali bertanya dr saya ttg berhijab. ikhlaskah aku bertudung? adakah aku bertudung krn Allah? adakah aku bertudung krn takutkan azab Allah atau takutkan caci maki orang? aku masih mencari jwpnnya. ternyata perkenalanku dgn kak rozi yg msh hijau ini membuka mata dan minda ku seluas yg mgkn ttg hijab.

kini, aku berazam utk berhijab krn Nya. aku mahu berubah dan aku akan berusaha utk itu. TERIMA KASIH KAKAK. terima kasih ALLAH krn mempertemukan aku dgn beliau. saya berharap kakak akn teros membimbing saya. semoga kakak berjaya dunia dan akhirat. Amin.. I LOVE YOU KAKAK <333

thanks&byee peeps :)

No comments:

Post a Comment

nak kata