November 5, 2010

16th Annivesary

assalamualaikum

tgk tajuk entry! 16th annivesary? siapa? saya? oh tidak sama sekali. dont get worry lah, Im still single but currently not available lah, sorry haha. apa aku melalut ni? perasan lebih lah kau ni nina haha :p

Okay lah, lets staraight to the point. Act, that annivesary was celebrated yesterday by my tayunk tayunk buchux *amboi ayat aku haha* abah and mama. senang cita annivesary dorg yg ke-16 lah. lama dah dorg bersama kan? sweet je aku tgk ^^ sweet ker? haha, mulot lupa beli insurans mcm ni lah :p btw, no wonder plak annivesary mama abah aku sama dgn birthday mak sabrina a.k.a RUZILAH ANUAR haha. aku bru thu weh sab! haha 4th of November but lain tahun lah haha :p *banyak plak haha aku! ;D*

but it just a normal annivesary. abah pon aoutstation kt sabah kan. mcm biasa lah, mama call abah tanya ingat tak hari ni hari apa, abah ckp nape tak ingat, then mama bagitahu dgn nada yg dah agak dah abah mesti tak ingat, then bah buat suprise kt Fb mama, mama pon malu malu kerbau, then mama pon post gak happy annivesary kt abah on Fb, then THE END haha :p best kan mama abah aku sambut annivesary dorg? ;D

tgk dorg annivesary ni, tak saba pulak aku nak kawen! haha. *menggeletisnya kau nina!* haha. apalah, kejar cita dulu nina, baru cinta. tak payah risau, Allah dah sediakan dah jodoh utk kau just tggu bila je jodoh tu nak dtg WAH! haha.

okaylah, jauh dah aku meraban ni, kalau dibiar ntah apa apa aku cite lg kang. langsung lari dr tajuk haha. TO MAMA&&ABAH, yall the best i ever had! nothing in the world can ever take yall place! Im so proud to be yr daughter haha! till then, HAPPY 16th ANNIVESARY, may Allah bless yr life together forever and ever yeahhh! haha LOVE YALL TILL LAST BREATHING! <333

before i leave, nah mama abah! hadiah curik dr google images especially fr yall haha. stay happy! :DD




thanks&byee peeps;)

No comments:

Post a Comment

nak kata