November 10, 2010

Fuhhh! -,-

assalamualaikum,

OOMGEEEEEEE!!! so friggin' tired lah today! satu hari mengadap TEMPE, BAWANG, CILI and etc. haha. fyi, all that thing are fr Arabic Association punya jamuan tomorrow. we decided to do home made cook. Thts why lah berpenat lelah ni. Sume ada tugas masing masing, I've choose Sambal ikan bilis with tempe and agar agar milo and laici cuisine. Wah mcm Hell Kitchen plak haha. even penat masak masak ni but aku truly enjoy gila cs aku mmg minat masak! Yalah, calon isteri org mestilah pandai masak kan! muahahahahaa. perasan perasan!

so tomorrow will be a big day! I'll ensure tht my part will surely make you guys licking all 20's yr finger lah! Wah melampau kau! hahaha. Okay lah, Thts all jelah kot. sebenanya ths entry just nk ngadu yg aku penat hari ni buat keje yg mak aku ckp tak seberapa tu haha. Tp tht totally doesnt mean tht aku tk ikhlas tau buat sume tu. Ikhlas yg Tersangat tau! haha

So, kesempatan ni, for those Cekalian's or ex-Cekalian's yg terbaca my blog ni, I'd like to make announcement ni!

"You are all invited to attend the Banquete of SMKTT's Arabic Association on November 11, 2010(Thursday) at school's canteen. Ceremony begins at 10 am. Please note and be there. Thank You!" -AMANINA-

yepp! aku tahu sepatutnya benda ni aku tampal kat papan kenyataan sekolah but no much time for it lah. so aku gunakan segala laman sosial yg dah tak berapa nak sosial yg aku ada ni sebaik mungkin haha. btw, Insyallah aku akan update 'it's a million little things' ni esok kalau ada masa and tak penat. jgn risau, pics akan dilampirkan bersama. haha, segalanya dengan izin Allah, Insyallah.




thanks&byee peeps;)

No comments:

Post a Comment

nak kata