November 12, 2010

Lepas rindu juga

assalamualaikum,

Thurday, November 11 was frickin awesomee! Jamuan Arab Association berjalan lancar. Alhamdulillah.
those yg ditugaskan bab masak memasak ni termasuk aku pakat masak kaw punya. tak sangka pulak sumenya bantai pedas gila! meleleh mcm baca novel Siti Rosmizah makan nya haha. but its absolutely DELICIOUSO!

antara dishes that be served such as TomYam makwe aten , Sambal ikanbilis with tempe my mom*TERRRRRRRRRRBAIKK haha* , ayam masak merah mak fatin , sayor campo lambat sampai umi , agar agar laici&milo my mom lagi , choco cake SR bonda sub , belacan and ulam ulaman hasil dr kasihnya bibik athirah and tak lupa pengsponsor bekas air kita, Cik Ekaa pemalas! haha

besides that, sab yg cantik lagi baik lagi cool lagi tak kedekut bawak camera yg Cekalian's batak kan selama ni! apa lagi kalau bukan camera budak skrg tu laa apa ntah nama dia haha ;p Wah mmg suma batak lah especially awek si Ilmu and Si Baim tu laa! batak pgg camera pun boleh, batak jadi model pun boleh, batak jadi photographer juga pun boleh kan Iyliaa? hahahaha. aku pun batak juga actually tapi takda lah sebatak dorg haha, aku batak jadi photographer je. hahaha. best gila jadi photographer! dpt snap gmba Paan handsomee byk byk byk byk! Awww Paan asal kau buat muka cenggitu!! Istighfar pnjg aku tahu! hahaha,

and yang paling penting, aku dapat lepas rindu kat korg sumaaaaaaaaaaaaaaa !!! Ya Allah sumpah tak sanggop pisah ngn korgggg! rasanya masih tak puas tgk perangai korg yg pasti akan aku rindu tu :(  Takutlah nak berpisah. Tolong undur masa balik, aku nk start over again since form 1 ngn korg balik! tak kesak kne amek bpe puluh pekse balik pun asal ada korgggg! Oh my !!! :'( :'( :'(

btw, Thanks a lot for everything kawan kawan :) Rasa sayang aku kt korg sampai dah tak boleh nak digambarkan by words lagi dah! Thanksssss and never forget you guys till foreverrr, and pls dont forget me yeahhh! I will missed the old us, 3Years together weren't enough for me. Friends like you guys needed FOREVER! LoveYouGuysSoMuchMuchMuchAsMuchAsSalt, Cekalian's!!!!!!!!!

P/s: iyliaa&&ekaa sorrryyyyy byk mention psl yall haha, but telatah korg really made my dayyy!! takde korg sumpah tak best tau! sorrrry and thanks sayanggggggggg :DD




thanks&byee peeps;)

No comments:

Post a Comment

nak kata