November 9, 2010

S H O P A H O L I C

assalamualaikum,

Today, hati yg pada mulanya berat gila nak ke sekolah akhirnya berbaloi! We've go shopping till sakit ulu hati kan Tirah? hahaha,  Sumpah Tirah aku simpati dgn bakal suami kau nanti! haha, mana taknya boleh gatal kepala  sebab banyak gelak! mmg alasan plg bijak aku penah dga! haha, mmg kalau keluar ngn kau lain kali kene pkai pampers weh! nasib baik aku bole control lagi pundi kencing aku tadi. Ya Allah! mmg bole mati sakit ulu hati nd terbelit usus layan kau tahu! hahaha, aku serik doh haha. si Apa yg kt dalam kereta tu muka dh naik bosan ngn kau tahu tak! haha, tu time balik. tak citer lagi time pegi! dah mcm sardin expired dlm kete atok aku tu! hahaha. Ya Allah mmg kalau diingat jadi terkenan gelak la aku tahu tak! hahahahaha, aduh duhh perot aku! dah lah weh! but readers, mmg korg takan paham ap yg aku tulis haha. ia hanya pengalaman penulis and org org yg mengalaminya shj hahaha.

For buzz, kau sabar eh. aku paham feelings kau time kau dpt berita tu. tu aku tak nak tanya lebih lebih. its not bout Im not concern with you okay? byk bersabar eh buzz. ingat! redha and tawakal je dgn apa je berita kau dpt nanti eh. jgn lupa byk doa utk kesejhteraan dia. aku takan putus doa utk dia eh. Insyallah takde pape. bukan aku mntk, kalau Allah lebih sygkan dia, redha je eh, jgn seksa dia dgn airmata okay. Jgn sedih sedih okay. aku akn doakan yg terbaik buat korg sume. Ingat Allah berhak atas segala glanya. so jgn sesekali salahkan takdir or even yrself if anything happen okay. My pray always with yall. Insyallah takde pape. Dont get to worry kay? LOVEYOUSAYANG

btw, Im happy wit you all girls. All that memory will remain etched in heart till forever :)
Love yall till DIE! <333


thanks&byee peeps;)

No comments:

Post a Comment

nak kata